جهانی بهتر با بازاریابی مدرن

پروفسور فیلیپ کاتلر، بنیانگذار مدیریت بازاریابی مدرن و از برجسته‌ترین استادان بازاریابی جهان، اعتقاد دارد جوهره بازاریابی «کشف نیازهای جامعه و پیدا کردن راه‌حل برای رفع آن» و نیز «توانایی معرفی و فروختن محصولات و ایده‌ها» است. پس همه برای موفقیت به بازاریابی نیاز دارند و با گسترش کاربردهای بازاریابی در جوامع، جهان می‌تواند جای بهتری برای زندگی باشد.

کتاب بایسته‌های بازاریابی امروز

کتاب بایسته‌های بازاریابی امروز

​​​​
​​​​
این کتاب فرصتی کم‌نظیر در اختیار کسب‌وکارهای برجسته کشور قرار داده است تا بتوانند خود را در موقعیتی استثنایی و به دور از روش‌های مرسوم معرفی و متمایز کنند. برای انجام این مهم تعداد محدودی شرکت برگزیده می‌توانند داستان موفقیت خود را پس از تایید گروه ارزیابی شورای مشورتی حوزه علمی بازاریابی کتاب معنا، در فصل‌ مرتبط کتاب وارد کنند.​​​​​​​​​​​​​

سرفصل‌های کتاب

مشارکت معنا – کاتلر، این امکان را فراهم آورده است تا کسب‌وکارهای موفق ایرانی نیز در صورت داشتن معیارهای لازم و اخذ تاییده حضور در کتاب بتوانند از فرصت حضور در این کتاب ارزشمند  Essentials of Modern Marketing (بایسته‌های بازاریابی امروز) بهره‌مند شوند.

دریافت بروشور
دریافت ویدئو معرفی کتاب

مخاطبین کتاب چه کسانی هستند؟

•مدیران ارشد سازمان‌ها
•مدیران و تیم بازاریابی شرکت‌ها
•متخصصان و مشاوران در حوزه بازاریابی

•دانشجویان بازاریابی، کسب‌وکار، روابط عمومی و رشته‌های مرتبط
•محققان و اساتید دانشگاه

​​•تازه‌واردان به دنیای کسب‌وکار
•خوانندگان علاقه‌مند به موضوعات کسب‌وکار و بازاریابی​​​​​​​

•دانشجویان کلیه رشته‌ها مانند پزشکی، مهندسی، حقوق و غیره

•اینفلوئنسرها و مربیان حوزه کسب‌وکار

کتاب بایسته‌های بازاریابی امروز

​​کدام کسب‌وکارها می‌توانند وارد این کتاب شوند؟

​هر شرکت، نهاد و سازمان پیشرو، خلاق و حساس به محیط زیست که دستاوردی در یکی از حوزه‌‌های بازاریابی که در سرفصل‌های کتاب طرح شده داشته باشد می‌توانند برای ارزیابی امکان ورود به کتاب اقدام نماید.

ارزیابی سریع وضیعت شرکت

حداکثر 20 شرکت از 1.800.000 شرکت ایرانی، در صورت دارا بودن شرایط زیر می‌توانند برای حضور در کتاب بایسته‌های بازاریابی امروز اقدام کنند:

  • ​​​​​​​بخشی از درآمد شرکت حاصل از ابتکار عمل و نوآوری باشد.
  • در تسهیل کسب‌وکارها مشارکت کرده باشد.
  • برای توسعۀ پایدار و ایجاد شغل تلاش کرده باشد.
  • در انجام مسئولیت اجتماعی خود کوشا باشد.
  • برای مشتریان و کارمندان خود ارزش‌آفرینی کرده باشد.
  • دوست‌دار محیط زیست باشد.​​​​​​​

​شرکت‌های پذیرفته شده، می‌توانند در سطوح زیر داستان موفقیت خود را در کتاب روایت کنند:
​​​​​​​
سطح اول          Highlight (های‌لایت) شامل 300 کلمه از نکات برجسته موفقیت برند

سطح دوم         Normal Success Story (داستان موفقیت استاندارد) شامل 1000 کلمه از داستان موفقیت برند
​​​​​​​
سطح سوم        Full Success Story (داستان موفقیت کامل) شامل 2000 کلمه از داستان موفقیت برند

​​معیارها و شرایط حضور در کتاب بایسته‌های بازاریابی:

اگر فکر می‌کنید شرکت شما حائز معیارهای اولیه حضور در کتاب است، می‌توانید برای ورود برای فرایند ارزیابی ثبت در کتاب اقدام کنید:

​​سطح‌بندی پذیرش برندها:

برندهای ایرانی تایید شده برای حضور در کتاب

دریافت به‌روزترین اطلاعات

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

اگر شرکت شما معیارهای حضور در کتاب بایسته‌های بازاریابی امروز را دارد اطلاعاتتان را ارسال کنید.

ارسال اطلاعات
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش