آیا شرکت شما معیارهای حضور در کتاب را دارد؟

جهانی بهتر با بازاریابی مدرن

پروفسور فیلیپ کاتلر، بنیانگذار مدیریت بازاریابی مدرن و از برجسته‌ترین استادان بازاریابی جهان، اعتقاد دارد از آنجایی که جوهره بازاریابی «کشف نیازهای جامعه و پیدا کردن راه‌حل برای رفع آن» و نیز «توانایی جا انداختن و فروختن محصولات و ایده‌ها» است، اولاً همه برای موفقیت نیاز به بازاریابی دارند، ثانیاً با گسترش کاربرد بازاریابی در جوامع، جهان جای بهتری برای زندگی خواهد بود.

به همین دلیل بخش مهمی از تلاش‌ها و پروژه‌های پروفسور فیلیپ کاتلر از سال 2011 به ترویج آموزه‌های بازاریابی برای آحاد جامعه متمرکز شده است. برجسته‌ترین این پروژه‌ها عبارتند از «اجلاس جهانی بازاریابی eWMS»، «کتاب بایسته‌های بازاریابی امروز EOMM»، «برنامه یادگیری کاتلر KBP» و «دانشگاه کاتلر».

فیلیپ کاتلر، برای نهادینه‌سازی اقدامات خود، با همراهی بهترین‌های بازاریابی جهان مجموعه‎ای به نام «کاتلر ایمپکت (Kotler Impact)» را بنیان نهاده تا «کاتلر ایمپکت» حتی پس از حیات «فیلیپ کاتلر» بتواند نقش مهم خود را ایفا کند.

تصویر جلد پیشنهادی کتاب بایسته‌های بازاریابی امروز

کتاب بایسته‌های بازاریابی امروز

پروژه‌ی جدید پروفسور کاتلر کتابی به نام Essentials Of Modern Marketing (بایسته‌های بازاریابی امروز) است. هدف این کتاب نیز ایجاد دنیایی بهتر با کمک بازاریابی است

و این چگونه اتفاق می‌افتد؟

فیلیپ کاتلر فرصتی کم‌نظیر در اختیار تمام کشورهای جهان قرار داده است. او با همکاری تیم خود در کاتلر ایمپکت، قصد دارد این کتاب را برای هر کشور –به صورت اختصاصی آماده کند  و برای انجام این مهم در هر کشور تعدادی شرکت برگزیده می‌توانند داستان موفق خود در یکی از 32 موضوع مشخص شده، پس از تایید گروه ارزیابی، وارد کتاب نمایند.

موسسه معنا در ادامه همکاری خود با کاتلر ایمپکت، تصمیم به حضور در پروژ‌ه کتاب Essentials of Modern Marketing (بایسته‌های بازاریابی امروز) گرفت تا این بار بتواند فرصت جهانی شدن را برای شرکت‌های فارسی زبان فراهم کند.

نحوه حضور در کتاب چگونه است؟

شرکت‌های حائز شرایط می‌توانند داستان موفقیت خود را به دو شیوه در این کتاب بیان کنند:

  1. داستان موفقیت یا Success Story:
  • داستان موفقیت در 2000 کلمه روایت می‌شود.
  • روایت داستان توسط یک استاد دانشگاه که از طرف موسسه معنا معرفی و مورد تایید هیات مشاوران Kotler Impact است نوشته خواهد شد.
  1. نکته‌ی برجسته یا Highlight:
  • نکته‌ی برجسته در 300 کلمه روایت می‌شود.
  • روایت این نکته توسط یک استاد دانشگاه که از طرف موسسه معنا معرفی و مورد تایید هیات مشاوران مشاوران کاتلر ایمپکت (Kotler Impact) است نوشته خواهد شد.

در هر دو شیوه، شرکت‌ها پس از ارزیابی اولیه‌ی هیات مشاوران کاتلر ایمپکت (Kotler Impact) می‌توانند جهت ورود به کتاب اقدام نمایند.

شرکت‌ها در صورت دارا بودن معیارهای اولیه کاتلر ایمپکت (Kotler Impact) می‌توانند برای آگاهی از 32 موضوع منتخب کاتلر و انتخاب موضوع کیس خود با موسسه معنا تماس بگیرند/ یا شماره تماس خود را در فرم زیر وارد کنند.

تماس بگیرید

(۰۲۱)۸۸۹۴۵۱۰۰

پاسخ‌گویی : ساعت 9:00 الی 17:00 روزهای اداری

Email :events@imtd.ir

چگونه شرکت شما هم می‌تواند در کتاب کاتلر معرفی شود‌؟

حدود 100 شرکت از 1.800.000 شرکت ایرانی، در صورت دارا بودن شرایط زیر می‌توانند برای حضور در کتاب اصول بازاریابی مدرن اقدام کنند:

اجلاس جهانی بازاریابی

کاتلر ایمپکت یک جامعۀ بازاریابی استراتژیک است که با کمک آموزش، پرورش و اقدامات جامع قصد دارد از توسعه اقتصادی پایدار به بهترین شکل استفاده کند. کاتلر ایمپکت ابتکار عمل و خلاقیت زیادی برای ارتقاء رشد شیوه‌های بازاریابی و آموزش پایدار انجام می‌دهد. برای مثال می‌توان به نشست جهانی بازاریابی «WMS» اشاده کرد. این رویداد جهانی هر سال در سراسر دنیا برگزار می‌شود و هدف آن حل مهم‌ترین مسائل جهان با کمک رویکردهای بازاریابی محور است. این گروه در حال حاضر اداره کردن «مرکز بازاریابی پیشرفته فیلیپ کاتلر»، «مجمع بازاریابی فیلیپ کاتلر» و جوایز کاتلر را نیز بر عهده دارد. همچنین پروژه کتاب «بایسته‌های بازاریابی امروز» با عنوان انگلیسی «Essential of Modern Marketing» در دست انجام دارد. این کتاب در سال 2021 به مناسب تولد پروفسور کاتلر چاپ خواهد شد. هر یک از فصول این کتاب با داستان‌های موفقیت و نکات برجستۀ شرکت‌ها در سراسر دنیا تکمیل خواهد شد. شرکت‌های هر کشور می‌توانند در کتاب اختصاصی شده آن کشور نکات برجستۀ موفقیت خود در زمینه بازاریابی و برندینگ را بازگو کنند.

همکاری موسسه معنا و کاتلر ایمپکت

موسسه توسعه مدیریت و فن مدیران عصر نادین اندیشه (معنا) تا کنون تلاش کرده است فارسی‌زبانان نیز هم‌گام با سایر نقاط جهان، بتوانند از آخرین تحولات و پیشرفت‌های حوزه مدیریت و به‌خصوص بازاریابی بهره‌مند شوند. به عنوان نمونه، موسسه معنا، در همکاری با مجموعه کاتلر، فرصت حضور در مهم‌ترین رویداد بازارایابی جهان یا همان «اجلاس جهانی بازاریابی» را از سال 2020 میلادی برای کشورهای فارسی زبان فراهم کرده است. امکان حضور بیش از 200 شرکت‌کننده و یک سخنران فارسی زبان در جمع 80 سخنران برجسته بین‌المللی، از دستاوردهای مشارکت در برگزاری «اولین اجلاس جهانی بازاریابی» یا EOMM2020 در بسترهای دیجیتال است. با پیوستن به پروژه کتاب «بایسته‌های بازاریابی امروز» امیدواریم شرکت‌های توانمند ایران و سایر کشورهای فارسی زبان نیز بتوانند فرصتی عالی برای شناساندن دستاوردها وتقویت برند خود به شیوه‌‌هایی قدرتمند و صحیح به دنیای بازاریابی دست پیدا کنند.

اگر شرکت شما ویژگی‌های حضور در کتاب کاتلر را دارد اطلاعاتتان را ارسال کنید.

بازتاب "کتاب بایسته‌های بازاریابی امروز"

دنیای اقتصاد
دنیای اقتصاد
بیشتر بخوانید
پدر بازاریابی نوین، فیلیپ کاتلر، شیوه‌ای نو در نوشتن کتاب ایجاد کرده است

تمامی حقوق برای موسسه توسعه مدیریت و فن مدیران عصر نادین اندیشه(معنا) محفوظ می باشد.کپی رایت 2021

>