جهانی بهتر با بازاریابی مدرن
پروفسور فیلیپ کاتلر، بنیانگذار مدیریت بازاریابی مدرن و از برجستهترین استادان بازاریابی جهان، اعتقاد دارد از آنجایی که جوهره بازاریابی «کشف نیازهای جامعه و پیدا کردن راهحل برای رفع آن» و نیز «توانایی جا انداختن و فروختن محصولات و ایدهها» است، اولاً همه برای موفقیت نیاز به بازاریابی دارند، ثانیاً با گسترش کاربرد بازاریابی در جوامع، جهان جای بهتری برای زندگی خواهد بود.
به همین دلیل بخش مهمی از تلاشها و پروژههای پروفسور فیلیپ کاتلر از سال 2011 به ترویج آموزههای بازاریابی برای آحاد جامعه متمرکز شده است. برجستهترین این پروژهها عبارتند از «اجلاس جهانی بازاریابی eWMS»، «کتاب بایستههای بازاریابی امروز EOMM»، «برنامه یادگیری کاتلر KBP» و «دانشگاه کاتلر».
فیلیپ کاتلر، برای نهادینهسازی اقدامات خود، با همراهی بهترینهای بازاریابی جهان مجموعهای به نام «کاتلر ایمپکت (Kotler Impact)» را بنیان نهاده تا «کاتلر ایمپکت» حتی پس از حیات «فیلیپ کاتلر» بتواند نقش مهم خود را ایفا کند.
